Oglasi, konkursi i stipendije
Zadužbina Đoke Vlajkovića dana 16. aprila 2025. godine raspisuje Oglas za prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup stana broj 25/1, površine 49m2 na prvom spratu dvorišnog objekta Zadužbine Đoke Vlajkovića u Beogradu, u Ul. Vlajkovićeva broj 5A
Zadužbina Đoke Vlajkovića dana 16. aprila 2025. godine raspisuje oglas za prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup stana.
Daje se u zakup stan broj 25/1, površine 49m2 na prvom spratu dvorišnog objekta Zadužbine Đoke Vlajkovića u Beogradu, u Ul. Vlajkovićeva broj 5A, ekstra zona, u viđenom stanju.
Tekst oglasa možete pogledati OVDE.
Zadužbina Đoke Vlajkovića dana 16. aprila 2025. godine raspisuje oglas za prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup stana stan broj 6/2 (deo stana broj 6), površine 52m2 na trećem spratu uličnog objekta Zadužbine Đoke Vlajkovića u Beogradu, u Ul. Vlajkovićeva broj 5
Zadužbina Đoke Vlajkovića dana 16. aprila 2025. godine raspisuje oglas za prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup stana.
Daje se u zakup stan broj 6/2 (deo stana broj 6), površine 52m2 na trećem spratu uličnog objekta Zadužbine Đoke Vlajkovića u Beogradu, u Ul. Vlajkovićeva broj 5, ekstra zona, u viđenom stanju.
Tekst oglasa možete pogledati OVDE.
- učešće na naučnim i stručnim skupovima u zemlji i inostranstvu i
- boravak u inostranstvu u okviru osnovnih, integrisanih, master i doktorskih akademskih studija.
- Prijava (Obrazac preuzeti u PDF formatu sa internet stranice Univerziteta u Beogradu https://www.bg.ac.rs/stipendije-i-konkursi/ u delu Stipendije i konkursi – Konkursi univerzitetskih zadužbina i fondacija,
- Uverenje fakulteta o upisu školske 2024/2025. godine u statusu studenta osnovnih ili integrisanih, master ili doktorskih akademskih studija Univerziteta u Beogradu,
- Uverenje fakulteta o prosečnoj oceni svih položenih ispita do tekuće godine studija, koje treba da sadrži broj ostvarenih ESPB bodova do tekuće godine studija, kao i ukupan broj ESPB bodova na studijskim programima,
- Zvanična potvrda o učešću u naučnom/stručnom skupu ili potvrda o inostranom usavršavanju,
- Dokaz da do dana raspisivanja ovog konkursa kandidat nije u stalnom radnom odnosu, izdat od nadležnog organa za tržište rada u opštini njegovog prebivališta (kandidat mora biti prijavljen u Nacionalnoj službi za zapošljavanje) ili potvrda iz PIO fonda ukoliko nema uplata iz radnog odnosa,
- Kratka biografija i
- Očitana lična karta ili fotokopija važeće lične karte.
Konkurs zadužbine Đoke Vlajkovića za podršku studentima u stručnom i naučnom usavršavanju
Beograd, 28. mart 2025. godine
03-07 Broj: 612-1357/1-25
Na osnovu člana 6 Statuta Zadužbine Đoke Vlajkovića, broj: 06-292/9-12 od 23. januara 2012. godine i Predloga rektora Univerziteta u Beogradu, 01 broj: 612-4319/1-22 od 25. oktobra 2022. godine, Odbor Zadužbine Đoke Vlajkovića, na sednici održanoj 28. marta 2025. godine, doneo je:
O D L U K U
O RASPISIVANJU KONKURSA ZADUŽBINE ĐOKE VLAJKOVIĆA
ZA PODRŠKU STUDENTIMA U STRUČNOM I NAUČNOM USAVRŠAVANJU
Član 1.
Raspisuje se Konkurs za dodelu 10 (deset) finansijskih podrški za stručno i naučno usavršavanje studenata Univerziteta u Beogradu, koje podrazumeva:
Na Konkurs se mogu prijaviti nezaposleni studenti od treće godine osnovnih ili integrisanih akademskih studija, studenti master i doktorskih akademskih studija Univerziteta u Beogradu.
Član 2.
Finansijska podrška u stručnom i naučnom usavršavanju, u neto iznosu od po 50.000,00 dinara po učešću ili boravku, dodeliće se iz sredstava Zadužbine Đoke Vlajkovića.
Odobrena sredstva se mogu koristiti isključivo namenski, u skladu sa konkursnom prijavom. Naknadne promene nisu moguće.
Član 3.
Uslov za dobijanje podrške je da usavršavanje započinje/traje u periodu od 5. juna 2025. godine do 5. juna 2026. godine.
Prednost će imati kandidati koji konkurišu za stručnu praksu.
Rangiranje kandidata će se vršiti po uspehu na osnovu sledeće formule: B = O + Bos / Buk + 0,0075 x Bos, gde je: O – prosečna ocena svih položenih ispita do tekuće godine studija, Bos – broj ostvarenih ESPB bodova do tekuće godine studija i Buk – ukupan broj ESPB bodova na studijskom programu za sve nivoe studija, kao i prema tipu i značaju stručnog usavršavanja.
Član 4.
Obavezna dokumentacija za stručno i naučno usavršavanje:
Kompletna dokumentacija navedena u članu 4. Odluke, dostavlja se u elektronskoj formi, u PDF formatu, kao jedan dokument, kao i u štampanoj formi.
Član 5.
Rok za podnošenje prijava je od 1. aprila do 15. maja 2025. godine.
Prijave se podnose na adresu: Zadužbina Đoke Vlajkovića, Studentski trg br. 1 sa naznakom – Konkurs Zadužbine Đoke Vlajkovića za podršku u stručnom i naučnom usavršavanju.
Elektronska adresa na koju je potrebno dostaviti dokumentaciju je: sanja.mihajlovic@rect.bg.ac.rs.
Član 6.
Izveštaj sa dokazima o realizaciji sredstava (dokazi o uplati kotizacije i/ili smeštaja i/ili karte za prevoz i drugi dokazi u zavisnosti od toga za šta su sredstva odobrena), dostavlja se u roku do 30 dana od dana završetka naučnog, odnosno stručnog skupa ili boravka u inostranstvu.
Član 7.
Dodatne informacije zainteresovani kandidati mogu dobiti u Službi za univerzitetsku i zadužbinsku imovinu, na e-mail: sanja.mihajlovic@rect.bg.ac.rs.
Član 8.
Izbor kandidata za dodelu podrške vrši Odbor Zadužbine, o čemu objavljuje odluku na internet stranici Univerziteta u Beogradu https://www.bg.ac.rs/stipendije-i-konkursi/ u delu Stipendije i konkursi – Konkursi univerzitetskih zadužbina i fondacija.
Član 9.
Na odluku o dodeli podrške kandidat ima pravo prigovora Odboru Zadužbine u roku od 8 dana od dana objavljivanja odluke.
Prigovor mora biti obrazložen, odnosno uz njega mora biti dostavljena odgovarajuća dokumentacija i isti se dostavlja ili neposredno na adresu Zadužbine, Beograd, Studentski trg 1, ili na e-mail: sanja.mihajlovic@rect.bg.ac.rs.
PREDSEDNIK
ODBORA ZADUŽBINE
prof. dr Biljana Božić Nedeljković
Konkurs za najbolji naučno-istraživački i stručni rad studenata u 2024. godini
U cilju podsticanja što boljeg uspeha na studijama, razvijanja interesovanja za naučno-istraživački i stručni rad studenata, podsticanja kreativnog i kritičkog mišljenja kod njih, Univerzitet u Beogradu studentima osnovnih akademskih studija, odnosno integrisanih akademskih studija, kao i prethodnih godina, dodeljuje nagradu za najbolji naučno-istraživački i stručni rad iz svake od grupacija fakulteta, izrađen u prethodnoj kalendarskoj godini.
Radovi se dostavljaju fakultetu u skladu sa procedurom koju utvrdi fakultet.
Obaveštenje o predviđenoj proceduri će biti objavljeno na oglasnoj tabli i zvaničnoj internet stranici fakulteta.
Pismeni, diplomski, seminarski i drugi studentski radovi koji predstavljaju nastavnu obavezu, ne mogu da budu podneti na konkurs.
Rok za prijavljivanje radova na konkurs je 31. mart 2025. godine.
Radove prijavljene na konkurs fakultet dostavlja Univerzitetu u Beogradu u štampanoj i elektronskoj formi, nepotpisane i pod šifrom. Uz rad se obavezno dostavlja i kratka stručna ocena fakulteta. U prilogu rada se dostavlja zapečaćena koverta na kojoj je navedena šifra rada, a u kojoj su podaci o autoru i to: ime i prezime, godina studija, studijski program, kontakt adresa i telefon.
Rok za dostavljanje prijavljenih radova od strane fakulteta Univerzitetu u Beogradu je 11. april 2025. godine.
IAESTE konkurs za studente Beogradskog Univerziteta za 2025. godinu
“ Nacionalni odbor za međunarodnu razmenu studenata za stručnu praksu – IAESTE Srbija raspisao je konkurs za slanje studenata tehničkih fakulteta, računarstva kao i fakulteta prirodnih nauka na STRUČNU PRAKSU U INOSTRANSTVU tokom 2025. godine. Više detalja, odnosno uslove konkursa možete pronaći na sajtu: www.iaeste.ac.rs
Neophodno je popuniti „on-line“ prijavu, zaključno sa 22.12.2024. godine. Svaki kandidat će nakon prijave dobiti uputstvo o daljim koracima i načinu predaje dokumentacije.“
- Prijava (Obrazac preuzeti u PDF formatu sa internet stranice Univerziteta u Beogradu, https://www.bg.ac.rs/stipendije-i-konkursi/, u delu Stipendije i konkursi – Konkursi univerzitetskih zadužbina i fondacija),
- Uverenje o studiranju doktorskih akademskih studija,
- Uverenje fakulteta o diplomiranju sa spiskom i prosečnom ocenom svih položenih ispita iz osnovnih i master akademskih studija,
- Potvrda o nezaposlenosti od Nacionalne službe za zapošljavanje ili PIO fonda (izdata posle datuma objavljivanja ovog konkursa),
- Bibliografija objavljenih radova sa kategorizacijom.
- Štampani podaci sa elektronske lične karte ili fotokopija važeće lične karte (bez čipa).
Konkurs za učešće zadužbine Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića u troškovima školarine studenata doktorskih akademskih studija za školsku 2024/2025. godinu
Beograd, 13. novembar 2024. godine
03-03 broj: 612-4433/1-24 MP
Na osnovu člana 7 Statuta Zadužbine Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića, broj: 06-17568/14-12 od 22. decembra 2011. godine, Odbor Zadužbine Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića, na sednici održanoj 13. novembra 2024. godine, doneo je:
O D L U K U
O RASPISIVANJU KONKURSA ZA UČEŠĆE ZADUŽBINE MILIVOJA JOVANOVIĆA I LUKE ĆELOVIĆA
U TROŠKOVIMA ŠKOLARINE STUDENATA DOKTORSKIH AKADEMSKIH STUDIJA
ZA ŠKOLSKU 2024/2025. GODINU
Član 1.
Raspisuje se Konkurs za učešće u troškovima školarine 8 (osam) studenata doktorskih akademskih studija Univerziteta u Beogradu, na akreditovanim studijskim programima iz oblasti pravnih i ekonomskih nauka, a koje pripadaju polju društveno-humanističkih nauka, za školsku 2024/2025. godinu.
Član 2.
Učešće u troškovima školarine u iznosu od 60.000,00 dinara dodeliće se iz sredstava Zadužbine Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića.
Član 3.
Na Konkurs se mogu prijaviti nezaposleni studenti doktorskih akademskih studija Univerziteta u Beogradu na akreditovanim studijskim programima iz oblasti pravnih i ekonomskih nauka, a koje pripadaju polju društveno- humanističkih nauka, sa prosečnom ocenom svih položenih ispita iz osnovnih i master akademskih studija: najmanje 9,00.
Član 4.
Na Konkursu nemaju pravo učešća studenti koji su za školsku 2024/2025. godinu dobili sredstva za finansiranje doktorskih akademskih studija iz budžeta Republike Srbije ili fakulteta i drugih ustanova i institucija.
Član 5.
Obavezna dokumentacija:
Podneta konkursna dokumenta se ne vraćaju.
Član 6.
Rok za podnošenje prijava je od 18. novembra do 18. decembra 2024. godine.
Prijave se podnose fakultetima na kojima su kandidati upisali doktorske akademske studije, koji iste sa predlogom za dodelu učešća dostavljaju Odboru na odlučivanje.
Član 7.
Dodatne informacije zainteresovani kandidati mogu dobiti u Službi za univerzitetsku i zadužbinsku imovinu Univerziteta u Beogradu, na telefon: (011) 3207-426 ili na e-mail: popovm1@rect.bg.ac.rs.
Član 8.
Obradu prijava sa pratećom dokumentacijom vrše fakulteti na kojima su kandidati upisali doktorske akademske studije. Fakulteti sačinjavaju predlog kandidata dobitnika sredstava i isti zajedno sa svim prijavama i pratećom dokumentacijom dostavljaju na odlučivanje Odboru Zadužbine.
Član 9.
Izbor kandidata za dodelu sredstava za učešće u troškovima školarine vrši Odbor Zadužbine, o čemu objavljuje odluku na internet stranici Univerziteta u Beogradu https://www.bg.ac.rs/stipendije-i-konkursi/, u delu „Stipendije i konkursi“.
Ukoliko dva ili više kandidata imaju istu prosečnu ocenu, kriterijum za izbor će biti broj i kategorija objavljenih naučnih radova.
Odbor može doneti odluku o dodeli većeg broja učešća u troškovima školarine ukoliko u momentu donošenja odluke za to postoje obezbeđena sredstva.
Član 10.
Na odluku o dodeli učešća student ima pravo prigovora Odboru Zadužbine u roku od 8 dana od dana objavljivanja odluke. Prigovor mora biti obrazložen, odnosno uz njega mora biti dostavljena odgovarajuća dokumentacija i isti se dostavlja ili neposredno na adresu Zadužbine, Beograd, Studentski trg 1, ili na e- mail: popovm1@rect.bg.ac.rs.
PREDSEDNIK ODBORA ZADUŽBINE
prof. dr Vladimir Obradović
Odluka o raspisivanju konkursa za dodelu „Nagrada Milivoja Jovanovića i Luke Ćelovića“ [pdf]
Prijava [pdf]
- visina prosečne ocene svih položenih ispita iz prethodnih godina studija: najmanje 8,50 (od 8,5 do 10 bodova)
- efikasnost studiranja, koja se meri brojem ukupno ostvarenih ESPB bodova tokom studiranja.
- Prijava (Obrazac preuzeti u PDF formatu sa internet stranice Univerziteta u Beogradu, u delu Stipendije i konkursi – Konkursi univerzitetskih zadužbina i fondacija, https://www.bg.ac.rs/stipendije-i-konkursi/),
- Uverenje fakulteta o upisanom zimskom semestru odgovarajuće godine studija u školskoj 2024/2025. godini i postignutom uspehu u prethodnim godinama studija u statusu studenta koji se finansira iz budžeta Republike Srbije (Obrazac preuzeti u PDF formatu sa internet stranice Univerziteta u Beogradu, u delu Stipendije i konkursi – Konkursi univerzitetskih zadužbina i fondacija, https://www.bg.ac.rs/stipendije-i-konkursi/),
- Dva primerka svojeručno potpisanog ugovora o studentskoj stipendiji (Ugovor preuzeti u PDF formatu sa internet stranice Univerziteta u Beogradu, u delu Stipendije i konkursi – Konkursi univerzitetskih zadužbina i fondacija, https://www.bg.ac.rs/stipendije-i-konkursi/) i
- Štampani podaci sa elektronske lične karte ili fotokopija važeće lične karte (bez čipa).
Konkursa za dodelu stipendija fondacije Koste Migrića za školsku 2024/2025. godinu
Beograd, 13. novembar 2024. godine
03-16 broj:67-4432/1-24 MP
Na osnovu člana 6 Statuta Fondacija Koste Migrića, broj: 06-301/5-12 od 24. januara godine, Odbor Fondacije Koste Migrića, na sednici održanoj 13. novembra 2024. godine, doneo je sledeću:
O D L U K U
O RASPISIVANJU KONKURSA ZA DODELU STIPENDIJA FONDACIJE KOSTE MIGRIĆA
ZA ŠKOLSKU 2024/2025. GODINU
Član 1.
Raspisuje se Konkurs za dodelu 15 (petnaest) stipendija najboljim studentima Univerziteta u Beogradu, za školsku 2024/2025. godinu.
Na Konkurs se mogu prijaviti studenti upisani prvi put u tekućoj školskoj godini na osnovne i integrisane akademske studije Univerziteta u Beogradu, čije se školovanje u školskoj 2024/2025. godini finansira iz budžeta Republike Srbije i koji nisu gubili nijednu godinu tokom studija, uz maksimalnu efikasnost tokom studiranja.
Na konkurs se mogu prijaviti studenti od druge godine osnovnih i integrisanih akademskih studija.
Član 2.
Kriterijumi za utvrđivanje redosleda su:
Broj bodova za rangiranje studenata utvrdiće se prema sledećoj formuli:
B = O + Bos / Buk + 0,0075 x Bos, gde je: O – prosečna ocena svih položenih ispita do tekuće godine studija, Bos – broj ostvarenih ESPB bodova do tekuće godine studija i Buk – ukupan broj ESPB bodova na studijskom programu.
Član 3.
Studenti koji su korisnici drugih stipendija ili sličnog oblika davanja iz budžeta Republike Srbije (izuzev kredita) ili iz sredstava univerzitetskih zadužbina i fondacija, nemaju pravo na stipendiju Fondacije Koste Migrića.
Član 4.
Stipendija se dodeljuje za vremenski period od deset meseci u mesečnom neto iznosu od 12.000,00 dinara.
Član 5.
Obavezna dokumentacija:
Podneta konkursna dokumenta se ne vraćaju. Dokumentacija navedena u tačkama 1-3. se dostavlja isključivo na obrascima koji se preuzimaju sa internet strane Univerziteta.
Član 6.
Rok za podnošenje prijava je od 18. novembra do 20. decembra 2024. godine.
Prijave se podnose Fondaciji Koste Migrića, Beograd, Studentski trg 1, sa naznakom „Prijava na Konkurs za dodelu stipendije“.
Član 7.
Dodatne informacije zainteresovani kandidati mogu dobiti u Službi za univerzitetsku i zadužbinsku imovinu, na telefon: (011) 3207-426 i na e-mail: popovm1@rect.bg.ac.rs.
Član 8.
Izbor kandidata za dodelu stipendija vrši Odbor Fondacije, o čemu objavljuje odluku na internet stranici Univerziteta u Beogradu, u delu Stipendije i konkursi – Konkursi univerzitetskih zadužbina i fondacija, https://www.bg.ac.rs/stipendije-i-konkursi/.
Ukoliko dva ili više kandidata, koji su rangirani na poslednjem mestu, imaju isti broj bodova za rangiranje, prednost će imati onaj kandidat koji ima ostvaren veći broj ESPB bodova. U slučaju da kandidati imaju isti i broj ESPB bodova, ravnopravno će deliti stipendiju.
Odbor može doneti odluku o dodeli većeg broja stipendija ukoliko u momentu donošenja odluke za to postoje obezbeđena sredstva.
Član 9.
Na odluku o dodeli stipendije student ima pravo prigovora Odboru Fondacije u roku od 8 dana od dana objavljivanja odluke. Prigovor mora biti obrazložen, odnosno uz njega mora biti dostavljena odgovarajuća dokumentacija i isti se dostavlja ili neposredno na adresu Zadužbine, Beograd, Studentski trg 1, ili na e-mail: popovm1@rect.bg.ac.rs.
PREDSEDNIK ODBORA FONDACIJE
prof. dr Milan Martić
Odluka o raspisivanju konkursa za dodelu stipendija Fondacije Koste Migrića za školsku 2024/25. godinu [pdf]
Prijava [pdf]
Uverenje [pdf]
Ugovor [pdf]
- Grupacije prirodno-matematičkih nauka,
- Grupacije tehničko-tehnoloških nauka,
- Grupacije medicinskih nauka,
- Grupacije društveno-humanističkih nauka.
- prosečna ocena svih položenih ispita iz prethodnih godina studija: najmanje 8,50 (od 8,5 do 10 bodova)
- efikasnost studiranja, koja se meri brojem ukupno ostvarenih ESPB bodova tokom studiranja.
- Prijava (Obrazac preuzeti u PDF formatu sa internet stranice Univerziteta u Beogradu, u delu Stipendije i konkursi – Konkursi univerzitetskih zadužbina i fondacija, https://www.bg.ac.rs/stipendije-i-konkursi/),
- Uverenje fakulteta o upisanom zimskom semestru odgovarajuće godine studija u školskoj 2024/2025. godini i postignutom uspehu u prethodnim godinama studija u statusu studenta koji se finansira iz budžeta Republike Srbije (Obrazac preuzeti u PDF formatu sa internet stranice Univerziteta u Beogradu, u delu Stipendije i konkursi – Konkursi univerzitetskih zadužbina i fondacija, https://www.bg.ac.rs/stipendije-i- konkursi/),
- Dva primerka svojeručno potpisanog ugovora o studentskoj stipendiji (Ugovor preuzeti u PDF formatu sa internet stranice Univerziteta u Beogradu, u delu Stipendije i konkursi – Konkursi univerzitetskih zadužbina i fondacija, https://www.bg.ac.rs/stipendije-i-konkursi/) i
- Štampani podaci sa elektronske lične karte ili fotokopija važeće lične karte (bez čipa).
Konkursa za dodelu stipendija fondacije „Novi dobrotvori Univerziteta u Beogradu“ za školsku 2024/2025. godinu
Beograd, 5. novembar 2024. godine
03-15 broj: 67-4308/1-24 MP
Na osnovu člana 6 Statuta Fondacije „Novi dobrotvori Univerziteta u Beogradu“, 03-15 broj: 61212-2145/1-22 od 30. maja 2022. godine, Odbor Fondacije
„Novi dobrotvori Univerziteta u Beogradu“, na sednici održanoj 5. novembra 2024. godine, doneo je:
O D L U K U
O RASPISIVANJU KONKURSA ZA DODELU STIPENDIJA FONDACIJE „NOVI DOBROTVORI UNIVERZITETA U BEOGRADU“ ZA ŠKOLSKU 2024/2025. GODINU
Član 1.
Raspisuje se Konkurs za dodelu 4 (četiri) stipendije za školsku 2024/2025. godinu studentima Univerziteta u Beogradu, i to po jedna stipendija studentima sa:
Na Konkurs se mogu prijaviti studenti upisani prvi put u tekućoj školskoj godini na osnovne ili integrisane i master akademske studije Univerziteta u Beogradu, čije se školovanje u školskoj 2024/2025. godini finansira iz budžeta Republike Srbije i koji nisu gubili nijednu godinu tokom studija, uz maksimalnu efikasnost tokom studiranja.
Na konkurs se mogu prijaviti studenti od druge godine osnovnih ili integrisanih akademskih studija.
Član 2.
Kriterijumi za utvrđivanje redosleda su:
Broj bodova za rangiranje studenata utvrdiće se prema sledećoj formuli:
B = O + Bos / Buk + 0,0075 x Bos, gde je: O – prosečna ocena svih položenih ispita do tekuće godine studija, Bos – broj ostvarenih ESPB bodova do tekuće godine studija i Buk – ukupan broj ESPB bodova na studijskom programu.
Član 3.
Studenti koji su korisnici drugih stipendija ili sličnog oblika davanja iz budžeta Republike Srbije (izuzev kredita) ili iz sredstava univerzitetskih zadužbina i fondacija, nemaju pravo na stipendiju Fondacije „Novi dobrotvori Univerziteta u Beogradu“.
Član 4.
Stipendija se dodeljuje za vremenski period od deset meseci u mesečnom neto iznosu od 12.000,00 (slovima: dvanaesthiljada) dinara.
Član 5.
Obavezna dokumentacija:
Podneta konkursna dokumenta se ne vraćaju. Dokumentacija navedena u tačkama 1.-3. se dostavlja isključivo na obrascima koji se preuzimaju sa internet strane Univerziteta.
Član 6.
Rok za podnošenje prijava je od 11. novembra do 11. decembra 2024. godine. Prijave se podnose Fondaciji „Novi dobrotvori Univerziteta u Beogradu“,
Studentski trg br. 1 sa naznakom – „Prijava na Konkurs za dodelu stipendije“.
Član 7.
Dodatne informacije zainteresovani kandidati mogu dobiti u Službi za univerzitetsku i zadužbinsku imovinu, na telefon (011) 3207-426 i na e-mail: popovm1@rect.bg.ac.rs.
Član 8.
Izbor kandidata za dodelu stipendija vrši Odbor Fondacije, o čemu objavljuje odluku na internet stranici Univerziteta u Beogradu, u delu Stipendije i konkursi – Konkursi univerzitetskih zadužbina i fondacija, https://www.bg.ac.rs/stipendije-i-konkursi/.
Ukoliko dva ili više kandidata, koji su rangirani na poslednjem mestu, imaju isti broj bodova za rangiranje, prednost će imati onaj kandidat koji ima ostvaren veći broj ESPB bodova. U slučaju da kandidati imaju isti i broj ESPB bodova, ravnopravno će deliti stipendiju.
Odbor može doneti odluku o dodeli većeg broja stipendija ukoliko u momentu donošenja odluke za to postoje obezbeđena sredstva.
Član 9.
Na odluku o dodeli stipendije student ima pravo prigovora Odboru Fondacije u roku od 8 dana od dana objavljivanja odluke. Prigovor mora biti obrazložen, odnosno uz njega mora biti dostavljena odgovarajuća dokumentacija i isti se dostavlja ili neposredno na adresu Fondacije, Beograd, Studentski trg 1, ili na e-mail: popovm1@rect.bg.ac.rs.
PREDSEDNIK ODBORA FONDACIJE
prof. dr Ljubiša Stanisavljević
Odluka o raspisivanju konkursa za dodelu stipendija Fondacije „Novi dobrotvori Univerziteta u Beogradu“ [pdf]
Prijava [pdf]
Uverenje [pdf]
Ugovor [pdf]
Novi program stipendiranja za studiranje u Nemačkoj: Program stipendija Vi i Evropa za studente master studija
Poštovani,
u saradnji sa Nemačkom nacionalnom akademskom fondacijom (Studienstiftung des deutschen Volkes), Alfred Toepfer Foundation nudi novi program stipendiranja, Program stipendiranja Ti i Evropa (You and Europe Scholarship Programme), koji je namenjen studentima koji bi želeli da završe pun master program u Nemačkoj počevši od zimskog semestra 2024. i imaju veliko interesovanje za evropsku razmenu.
Detaljnije informacije o programu stipendija možete pogledati OVDE.
Javni poziv za dodelu grantova za putovanja u okviru Horizont Evropa programa
Projekat NCP_WIDERA.NET je trogodišnja akcija koordinacije i podrške koju finansira Evropska komisija sa ciljem da se osnaži mreža Nacionalnih kontakt osoba (NCP) za horizontalnu aktivnost Okvirnog programa Horizont Evropa – Širenje učešća i jačanje Evropskog istraživačkog prostora (Widening Participation and Strengthening the European Research Area). Pored toga, projektom su planirane i mere podrške za potencijalne učesnike ovog programa koji žele da apliciraju na otvorene pozive Horizont Evropa. U skladu sa navedenim, Ministarstvo nauke, tehnološkog razvoja i inovacija raspisuje:
Poziv za finansiranje troškova putovanja istraživača na radne sastanke i skupove u inostranstvu koji su organizovani u okviru II stuba Horizont Evropa programa možete videti na linku: https://nitra.gov.rs/